Aerobic
Aerobic mindenkinek
14 féle óratípus
Változatos, minden igényt kielégítő aerobic órák. 5 FFI végzettségű aerobic oktató 25 különböző időpontban tartja aerobic óráit.
Aerobic
Spinning
Akár 20 fõ részvételével is
Külön spinning termünkben akár 20 fõ részvételével Johnny G. Spinning-et és Spin-Racing órákat tartunk Egész héten 16 különböző időpontban 6 szakképzett spinning oktatóval.
Aerobic
Ingyenes szauna
Havi bérlet váltása esetén
Ingyenes tusfürdő használat, havi aerobic órákra szóló bérlet megváltása esetén minden hétfőn, szerdán és pénteken, reggeltől estig ingyenes finn szauna használat.

Amit az aerobic órákról tudni érdemes

Az aerobic órák célja

Általános állóképesség-, erőnlét- és hajlékonyság fejlesztése.

Kiknek ajánlott az aerobic óra?

Mindenki számára ajánlott mozgásforma.

Csoportos óratípusaink:

Aerobic

Általános állóképesség-, erőnlét- és hajlékonyság fejlesztése.

Step erobic

Step pad használatával zsírégető jellegű, hangulatos csoportos stresszoldás.

Step kondi

Step pad használatával végzett állóképesség és erő-állóképesség fejlesztés, ahol dinamikus gyakorlatok során fejlesztjük izmainkat. Az óra végén pedig alakformáló gyakorlatokból áll.

Step intervall

A step órát az intervall módszer alkalmazásával tesszük változatosabbá, azaz az állóképesség fejlesztés egy másik módszerét alkalmazzuk. Az óra lényege, hogy rövidebb, illetve hosszabb, szabályosan ismétlődő, változó intenzitású szakaszokból épül fel, és közepes intenzitású terhelési, és alacsonyabb intenzitású pihenőfázisok váltakoznak egymással. A közepes intenzitású részben a zsírégető pulzus-tartomány felső értékéhez közelítjük, a pihenőfázisban pedig csökkentjük az intenzitást, hogy a pulzusérték a zsírégető tartomány alsó értékéhez közelítsen, mellyel a szervezet aktív pihenését tesszük lehetővé. A zsírégető hatás növelése szempontjából a tréning hatékonysága jelentős, mert a szervezet hosszabb időn keresztül terhelhető anélkül, hogy az edzés során "passzív" pihenőket iktatnánk be. Az óra gyakorlatanyaga közepes intenzitású, könnyen követhető lépésekből, lépéskombinációkból épül fel.

Alakformáló torna

A test kontúrjainak javítása, a különböző izomcsoportok erősítése segédeszközökkel ill. anélkül, különös tekintettel a problémás zónákra(has, far, csípő...)

Tónusformáló zsírégetés

Edzés saját zsírégető tartományban, amellyel 1 óra alatt a legtöbbet égetünk el. A legtökéletesebb láb- csípőformálás, és intenzív fogyasztás egyszerre, igazi zsírégetés, melynek eredménye a szálkásítás és az izomtónusok kiemelése.

Tónusformáló köredzés

A fenti gyakorlatok köredzés jelleggel.

Pilates

Segít a karcsúság megőrzésében, és feszessé, szálkássá varázsolja az izomzatot.

Zumba

Motiváló latin ritmusokhoz könnyen követhető egyszerü mozdulatokat kapcsol, amely által egyedülálló fitness program jön létre. Szórakoztató és hatékony. Egy óra alatt átlagosan 600 kalória égethető el. Heti rendszerességgel több mint 7,5 millió ember Zumbázik. Óra közben olvasztjuk a zsírsejteket, az intervall jelleg miatt edzödik az állóképesség ,a fifikásan becsempészett „föl nem ismerhető” erősítő gyakorlatok tónust adnak az izomzatnak és szórakozva formálják feszessé a domborulatokat. A legfontosabb pedig pszichikai hatása: a nagy adag pozitív életenergia, ami ZUMBÁZÁS közben felszabadul!

TRX

Az amerikai haditengerészet elit csapata fejlesztette ki,de mára az egyik leginnovatívabb fitness eszközzé vált világszerte. A TRX egy funkcionális tréning eszköz, mellyel erőt, egyensúlyt, hajlékonyságot és az un. core izmok stabilitását lehet fejleszteni. A fittségi állapot nem számít, bárki elkezdheti. A gyakorlatok száma több százra tehető, így a TRX az összes izmodat megmozgatja és felpörgeti az anyagcserét, ezáltal szép, esztétikus izmokat fejleszt. A pörgős erő-és állóképességi edzésekkel egyszerre dolgozik az izomzat és a keringési rendszer.

Dinamikus jóga

A jóga-család élénkebb, atletikusabb változata, amely az erősítésre és a rugalmasságra fókuszál.

Fitt mama

A terhesség alatti torna nagyon fontos, hiszen hozzásegít a könnyebb, rövidebb vajúdáshoz és szüléshez, segíti a szülés utáni regenerálódást, és hamarabb visszanyerhető a kívánt fizikai állapot.

Thai box

A küzdősportok erejét ötvözzük az ökölvívás és más önvédelmi szakágak legjobbjaival.

Amit a spinning órákról tudni érdemes

Spin-racing

Célja: A láb edzésén kívül a teljes testet átmozgatja. A zenének fontos szerep jut, alapvetően meghatározza a gyakorlatok jellegét. A hangsúly a kontrollált folyamatokon van: spinning edzés közben tudatosan irányítod a légzést, intenzitást, magát a tested és még a tudatodat is. Kiknek? A spinning kerékpár a legalkalmasabb eszköz a legkülönbözőbb korú és képességű edzeni vágyók számára ahhoz, hogy elérjék céljaikat: fittek és egészségesek legyenek.

Johnny G. spinning®

Célja: Igen kemény állóképesség-fejlesztés és zsírégetés. Csoportos spinning edzésekre kifejlesztett, szabványosított, jól követhető, zenés óra rögzített spinning kerékpáron. Kiknek? A spinning kerékpáron az ellenállás mértékét megfelelően beállítva bárki számára ajánlott óratípus.

Oktatóink

barta_beatrix_2

Barta Beatrix

Spin Racing oktató

Óratípusok, Végzettségek

gajdan_edit

Gajdán Edit

Okleveles aerobic edző

Óratípusok, Végzettségek

harcsa_norbert_2

Harcsa Norbert

Johnny G. Spinning instructor

Óratípusok, Végzettségek

ilecsko_eva_2

Ilecskó Éva

TRX Suspension Trainer

Óratípusok, Végzettségek

illes_ilona_2

Illés Ilona

Okleveles aerobik oktató

Óratípusok, Végzettségek

jakab_jozsef_2

Jakab József

Teremedző
kovacs_andrea_2

Kovács Andrea

Johnny G. Spinning instructor

Óratípusok, Végzettségek

andika

Lévai Andrea

Üzletvezető

Óratípusok, Végzettségek

linzenbold_tamas_2

Linzenbold Tamás

Spinning insruktor

Óratípusok, Végzettségek

bea

Rajna Beatrix

Okleveles aerobic edző

Óratípusok, Végzettségek

revesz_tunde_2

Révész Tünde

Pilates edző
vadaszi_robert_2

Vadászi Róbert

Thai-Box oktató
 

Várunk egy hangulatos aerobic vagy spinning órára

Nyíregyházán a D Center Fitness Clubban, Kelet-Magyarország egyik legkomplexebb fitness – és welness szolgáltatásokat magában foglaló klubjában.

Szeretnél többet tudni a csoportos óráinkkal kapcsolatban?

Kérdésed van?

Írd meg! »